Obchodní podmínky                          

Informace o doručení a garancích nákupu naleznete zde

Garance perfektního dodání

Ve zcela výjmečných případech se může stát že zboží poškodí přepravní firma. Pokud zákazníkovi doveze přepravní služba zboží poškozené, i pokud toto poškození je způsobené přepravní službou, přebíráme veškerou zodpovědnost na sebe. Tzn. zákazník nemusí niijak řešit reklamaci s přepravní službou, ale nejpozději druhý pracovní den od převzetí nás kontaktuje, např. po e-mailu a popíše a doloží, nejlépe fotkami, poškození výrobku, my zašleme poškozenou část novou, nebo poškozené kufry celé nové,  pokud by jsme poškozenou část neměly skladem, může zákazník požadovat úměrnou slevu, nebo zboží vrátit zpět (po domluvě můžeme zaslat zdarma svoz) a budou mu vráceny veškeré vynaložené náklady.

 

Obchodní podmínky

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

 

Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má právo podle zákonu 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů, odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, u nás máte toto prodlouženo na 60 dní. Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás (nejlépe tím že vyplníte reklamační formulář, zde zadáte jako důvod vrácení "vrácení v zákonné lhůtě") Do reklamačního protokolu napište také číslo účtu na který si přejete zaslat peníze zpět. Zboží  by mělo být bez poškození a v původním obalu (pokud byl dodán originální obal) Pokud tyto náležitosti nesplňuje, jsme oprávněni si strhnout částku odpovídající poškození, zpětné montáži, nebo obalu. Náklady spojené s případným sestavením výrobku (pokud si to zákazník vyžádá a je mu za to účtován příplatek) se nevrací. Zboží zasílejte řádně zabalené.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Možnost vrácení finanční částky:

přes bankovní účet (zákazník číslo bankovního účtu napíše do reklamačního formuláře nebo na náš e-mail). Pokud zákazník nemá bankovní účet, po domluvě, může být částka zaslána i jinou formou, ale je nutno počítat s náklady, které si prodávající započte do vrácené částky, např. složenkou (poštovné + administrativní náklady = 60 - 80 Kč).  Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.

Zboží zasílejte zpět Českou poštou (ne jako obyčejný balík) nebo kurýrní společnostní. Je také možné zboží předat osobně v místě skladu viz. kontakty

Neposílejte vrácené zboží na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

Zboží po 60 denní lhůtě nebude zpět přijato, pokud se nebude jednat o reklamaci.

V případě odstoupení od kupní smlouvy fyzickou osobou podnikatelem nebo právnickou osobou (při vyplnění IČ nebo DIČ v objednávce), záleží na smluvním vztahu mezi prodejcem a kupujícím (podle obchodního zákoníku). Běžně nelze využít odstoupení od kupní smlouvy, obzvláště při velkých odběrech, při malých odběrech po domluvě to lze, vždy je účtován manipulační poplatek, minimálně 10%.

 

Doručení zboží

Objednané zboží je doručováno Českou poštou. Bližší info k cenám a formě doručení je uvedeno v sekci "Informace pro kupující". Osobní odběr - viz. sekce "Osobní odběr".

NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ: pokud si zboží zákazník nepřevezme, bude mu zaslán e-mail s požadavkem na úhradu nákladů spojených s poštovným, které činí 99 Kč, tato úhrada se provádí bankovním převodem do týdne od doručení e-mailu.

 

Doručení poškozeného zboží

Zásilky jsou řádně zabaleny,pokud by se přesto stalo, že zásilka přijde poškozená, laskavě nás kontaktujte co nejdříve na e-mail, nebo tel. č. uvedené v kontaktech. Reklamaci poškození přepravní firmou můžete řešit s námi, nemusíte jí řešit s přepravní firmou.

 

Osobní odběr

Pokud nebude zásilka vyzvednuta do 7 dnů od potvrzení e-mailem, bude objednávka ze strany prodávajícího zrušena.

 

Platba za zboží

Zboží je možno uhradit při převzetí zboží na dobírku nebo bankovním převodem, PayU čímž ušetříte 30 Kč za dobírku. Neposílejte peníze dříve než Vám bude e-mailem potvrzeno, že zboží se opravdu nachází ve skladě a bude Vám přidělen variabilní symbol. Platbu posílejte ihned po přidělení var.symbolu, nejpozději následující den, pokud toto nesplníte, nemůžeme garantovat, že objednané zboží bude skladem.

 

Reklamace zboží

Pokud u jednotlivého zboží není uvedena vyšší záruční doba, potom záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců. Záruka 24 měsíců se nevztahuje na opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním. Záruku také neposkytujeme maloobchodům pokud je zboží k dalšímu prodeji.

Zákazník vyplní na našich stránkách reklamační formulář, vytiskne a přiloží k reklamovanému zboží. Pokud nemá tiskárnu, stačí vyplnit reklamační protokol a do zásilky přiložit papír, kde bude uvedeno číslo reklamace, nebo celé jméno na které bylo zboží zasláno či reklamováno.

Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dní, od doručení zboží (vetšinou to bývá mnohem dříve). Prodávají reklamaci posoudí co nejdříve a rozhodne se pro opravu zboží, výměnu zboží, vrácení peněz za zboží, nebo reklamaci neuzná a vrátí zboží zpět i s vyjádřením zákazníkovi.

Zboží zasílejte zpět řádně zabalené, Českou poštou nebo kurýrní službou. Cena za poštovné se vrací pouze v případě uznání reklamace a za cenu "cenného balíku" zaslaného českou poštou.

Pokud nebude k reklamovanému zboží přiložen žádný papír, ani nebude vyplněn reklamační protokol, nebo bude vyplněn nesprávně, může být na zásilku pohlíženo, jako na vrácení v rámci 14 denní zákonné lhůty.

Pokud je nutné vrátit finanční částku, vrací se na číslo účtu, které uvede zákazník na náš e-mail nebo do reklamačního formuláře. Jestliže zákazník nemá bankovní účet, po domluvě, může být částka zaslána i jinou formou, ale je nutno počítat s náklady, které si prodávající započte do vrácené částky, např. složenkou (poštovné + administrativní náklady = 80 Kč). 

Prodávající nemusí souhlasit s výměnou zboží nebo opravou a může se rozhodnout vrátit finanční částku za zboží případně dopravu, pokud bude reklamace uznána.

Reklamované zboží zašle nebo po domluvě donese na adresu:

Obchod-kufry.cz

Kostelní 658

434 01 Most

 

Informace o ochraně osobních údajů

  1. Požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení a nápravu
  2. Požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav
  3. Kupující se v případě že se domnívá že dochází k porušení jeho práv z hlediska ochrany osobních údajů, může obrátit na dozorový orgán jímž je Úřad pro ochranu osobních údajů www.uoou.cz

 

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními §1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku)

Závěrečná ustanovení

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu


<translate>PDF</translate>